Skåning igen

De senaste dagarna har varit innehållsrika och jag har inte haft tid att blogga men här kommer en recap!

Torsdag: MTD-sittning vilket är årets bästa sittning. Supergod mat! Tyckte dock att det var en dålig bordsplacering!!! Jag satt längst ut på kanten med en tjej till bordsgranne och en tjej mittemot mig. Men hallåååååå? Det ska liksom vara varannan tjej och varannan kille. Det är dessutom brist på tjejer så att sätta tre tjejer i en klump är verkligen ingen bra idé. Nåja, jag hade det trevligt iaf och lyckades till och med få en kontakt på accenture :p
Jag hade tänkt gå ganska tidigt men det var så trevligt så  jag stannade till runt 01:00. Sen gick jag hem och duschade, slösurfade för jag var för nervös för att sova så det slutade med att jag somnade in vid 2:30-tiden.

Fredag: Gick upp 6:15 (hade bara sovit i mindre än 4 timmar men adrenalinet pumpade pga min nervositet). Mitt livs första arbetsintrevju!!! Gahhh. Tågresan gick bra och jag läste hela vägen utan att bli åksjuk! Överhuvudtaget tyckte jag att intervjun gick bra men vi får se vad de tycker. De skulle höra av sig senare i veckan. Jag lunchade med Magnus innan jag åkte hem till Norrköping. På kvällen kom Honey! tadahh, vad jag har saknat honom!!!

Lördag: Utnyttjade min grattis-tårta-kupong från ICA som jag generöst delade med mina kompisar i Norrköping. Sista gången jag skulle träffa dem på ett tag framöver *snyft* Jag var så trött så jag sov när jag kom hem och packade litegrann.

Söndag: Packa packa och städa. Vi åkte ifrån Norrköping vid 15 och kom hem till hbg vid 19. Mamma hade till och med städat mitt rum så det var skönt!!! Det dåliga är att jag blev sjuk nån gång under söndagen och mådde hur illa som helst på kvällen. Feber, frossa, huvudvärk, ledvärk, ewwww.

Måndag: Är sjuk och har inget nät för tydligen har nån grävt sönder en kabel. Dagen spenderades med att kurera mig och packa iordning mina grejer. Måste säga att jag är stolt över mig själv för att jag gör "bra" saker även när jag är sjuk. Nätet kom tillbaka vid 23 så det är därför jag bloggar nu :p

Kommentarer
Postat av: Helena

det låter som händelserika dagar. Hoppas du får positivt svar från jobbet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback