Så var den skriven

Nu är javatentan skriven också hurray! Det gick toppen (fast jag bara hade pluggat i 1,5 dag) och jag tror att jag kommer att få en 5:a. Egentligen behöver jag antagligen inte det betyget (har redan en 4:a) men jag vill liksom bevisa för mig själv att jag faktiskt kan programmera. Det gick riktigt dåligt i början när tentatanten sade att jag inte fick använda boken för det var för mycket anteckningar i den och fick vänta tills examinatorn har godkänt den(och det är ju Zaras bok så jag kan ju inte precis sudda ut hennes anteckningar). Gah, jag som knappt kollade på anteckningarna, det är rätt jobbigt att programmera utan anvisningar (SDK hittade jag inte ens och tentatanten lär ju inte ens veta vad det är). Men hursomhelst så kom janpe vid 9.20 och han sade att det inte var några problem så jag fick använda boken igen. Då blev jag klar efter 2 timmar. Riktigt nöjd med mig själv. Faktisk så nöjd att jag ska belöna mig själv med sushi hehe.

Imorgon blir det opposition på Magnus ex-jobb. Efter det ska jag söka jobb som bara den och njuta av min frihet samt skriva på min berättelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback