MTD 2010

Nu är det MTD igen. Herregud vad tiden går! Kan knappt tänka mig att det var ett år sen jag slet med det ski... ähum, eventet. Givetvis tycker jag att förra året var bättre (heheh, det var alltid bättre förr, mest för att jag var med då) :p
Dock var det trevligt iår eftersom man fick 10 års jubileumtårta. Så mumsigt, men kl.10.30 kändes faktiskt lite för tidigt för en bit prinsesstårta som bestod till 60% av grädde. Nu ska jag tillbaka och snacka med lite folk på mässan. Snart får jag träffa honey igen!
__________________________________________________________________

Nu har ex-jobbspengarna kommit också!!! 24 840kr! Fyfan vad nice!! Känner mig riiiik!

Kommentarer
Postat av: Helena

nice med pengar!

hehe jag drömde förresten att du och Yin skulle gifta er. Vänta tills jag och Jakob kommer hem innan ni gör det!

Postat av: ping

hehe, du vet att du lovade mig en middag på Rose Garden Surpreme :-)

2010-03-27 @ 20:14:24
Postat av: Anna

H: lol, ni kan säkert vara borta i några år till innan det händer :p



P: yesh, jag kommer ihåg ^^

2010-03-28 @ 11:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback