Count down!

Sista måndagen jag bor kvar i Norrköping. Honey kommer på fredag och vi kör väl ner på söndag. Innan dess ska jag hinna gå på mtd och geocacha och söka jobb. Idag har jag sökt 2 jobb och ska söka lite fler imorgon. Har egentligen inte så bråttom med jobb för jag får fortfarande CSN fram till sommaren och när jag bor hemma har jag ju knappt några utgifter. Sen kommer pengarna från ex-jobbet förhoppingsvis snart också.
Nu ska jag sitta och fnulla lite på blogg designen. Om jag är effektiv så lär det blir ändringar inom en snar framtid. Problemet är att jag saknar "våriga" bilder. Får väl se om jag hittar några i mina bildarkiv :p
_______________________________________________________________________________


OMG!!! Jag har redan fått intervjutid på fredag för ett jobb i sthlm jag sökte IDAG (typ för 2 timmar sen). Gahh, så glad och nervös jag är.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad bra! Lycka till på intervjun! Vi får hitta på nåt när du är nere i HBG igen..det var så längesen!

2010-03-23 @ 22:48:49
Postat av: Helena

Grattis och lycka till!

Postat av: Anna

Jenny: absolut, var verkligen längesen!

Helena. tack ^^

2010-03-24 @ 12:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback