Back in business

Inte uppdaterat bloggen på länge för att jag blev sjuk under helgen men har nu tillfrisknat! Hade Calle på oväntat besök i fredags, eller ja, vi hade bestämt att vi skulle fika men så skulle han vänta på en annan kompis så han fick komma upp till mig (och jag hade inte städat uhuh). När han kom in i lägenheten började han att skratta och sade att det såg ut som en ungkarlslya.
"Eheh, jag har inte städat." sade jag lite ursäktande.
"Vadå? Så att du kan ta fram möblerna eller?" skrattade han. 

Det var rätt kul, båda fick ett gott skratt iaf :p. Faktiskt inte slagit mig hur spartanskt mitt rum är, har ju inte ens en säng hehe. 

Som vanligt när jag är sjuk får jag alltid inspiration till nya berättelser och under de två senaste dagarna har jag hunnit skriva 20 sidor på den, wohoo. Tycker att den är riktigt bra men det tycker jag ju att alla mina berättelser är. Det svåra är att överföra mina tankar läsarna, orden triggar säkert inte igång samma bilder som de gör hos mig. 

En glad nyhet är att jag fick reda på att jag kommer att få 27000kr för exjobbet! Såååååå nice!!!! Efter skatt blir det ca 19000kr (vet inte hur mkt som kommer att dras av i skatt) vilket ändå är väldigt mycket pengar för mig. Nu har jag råd med kryssningen hehe.

Kommentarer
Postat av: ping

vaddå, skulle du inte ha åkt på kryssningen om du inte hade fått pengarna eller? Kryssningen beställde ni väl redan innan du fick exjobbet :-)

2010-03-03 @ 20:26:06
Postat av: Anna

Hehe, nu kan jag åka på kryssningen med gott samvete :p

2010-03-03 @ 23:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback