Dag 3 - New York/Miami

Dagen började med att jag och Honey packade våra ryggsäckar och åt sedan frukost på hotellet. Vi har beställt en shuttle till flygplatsen och de rekommenderade at vi skule åka 4 timmar tidigare för att vara säkra på att vi inte skulle bli sena pga trafikstockning. Vi blev avsläppta precis utanför Terminalen och direkt kom en snubbe fram till oss och undrade vart vi skulle. Han sade att vi kunde checka in där vi var för de hade en check-in disk utanför också. Vi gjorde det och hans maskin strulade och grejer. Det visade sig att utanför var express-check in och för de som hade bråttom (vi hade mer än 3 timmar kvar till vårt flyg och hur gott om tid som helst). Sen frågade han som hjälpte oss om tips också, jävla gubbe. Han var ju inte ens trevlig och bara "I helped you, you need to give me service fee". Märks att man inte är i Sverige. Hursomhelst så spenderade vi några timmar på flygplatsen åt lunch. 


I väntan på check-in med den fula snubben.


Min lunch, man fick 4 påsar dressing och jag använde 1.



Flygresan tog runt 3 timmar och jag satt mest och sov eller spelade DS. Direkt när man gick utanför dörren slogs man emot av hettan. Fyfan så varmt det var :p Vi tog iaf en shuttle till vårt hotell som låg i Miami South Beach. Riktigt fint hotell med supertrevlig personal och nära till stranden. Vi vilade upp oss och på kvällen gick vi till en restaurang som hotellet rekommenderade för kött, Meat Market. 

Miami!


Jag och Honey beställde fisk för jag var lite trött på kött efter gårdagens BBQ. Min var god men Honeys fiskbit var torr. De andra beställde steak och de var också goda. Efteråt gick vi runt ett tag och handlade bland annat vatten. Sen blev det sängen.
Honeys mat.

Min mat ^^

Kommentarer
Postat av: Helena

hehe jag blev lite förvirrade när jag läste tips "vill han ha tips på hur han ska fixa maskinen?" sen kom jag på vad du menade

Postat av: Anna

Hahha jo, det heter ju dricks på svenska kom jag på.

2010-07-03 @ 15:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback