Isigt värre

Vad det snöar i Norrköping, vill aldrig ta slut. Hela vägen till skolan är täckt av is som i sin tur är täckt av snö, skvallertoget är täckt av brunt äcklig slasksnö, bara ewwwww. Det är ett mirakel att jag inte har halkat än :p
Förövrigt så har kurserna kommit igång och jag har onekligen ett slappt schemt nu i början, det lär ju bli mycket mer arbete när projektet kommer igång. Den lediga tiden sitter jag och skriver rapport (och tittar på serier, tack bbb för den snabba kopplingen, ancient here I leech liksom) :p

Var också på bibblan idag och skaffade ett nytt lånekort (kortskrället kostade mig minsann 20kr) och lånade 3 böcker, redan läst ut en av dem för den var så bra ^^. Hursomhelst så har bibblan blivit värsta hängstället för pakistanier och indier och allmänt mörkhyade människor i 20-30 års åldern. Deras "nya" avdelning eller vad man nu ska kalla det för är ju tänkt för ungdomar men nåja, allt går ju inte som man har tänkt sig. 

Än så länge trivs jag väldigt bra med att bo ensam vilket jag faktiskt aldrig nånsin har gjort (de åren i Gripen räknas inte eftersom då delade jag kök och allrum). Saknar dock mammas mat oooootroligt mycket men det är skönt att bo ensam och leva som jag vill. Det är så rent i min lägenhet, mest för att jag inte har så mycket grejer men även för att nu får jag ha grejerna exakt som jag vill. Nu ska jag sova, hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Helena

jag gillar ocksa att bo ensam. men det var kul att bo ihop med Jakob ocksa, mysigt!



vad var det for bok du laste?

2010-01-21 @ 08:32:18
Postat av: Anna

Det är den femte boken i väktarserien,m Väktarens Misstag, jag kom på igår att det nästan hade gått 1 år sen jag läste den första boken. Ville låna bok 6 också men den fanns inte inne :(

2010-01-21 @ 09:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback