Numera stolt ägare av en solstol

Idag fortsatte jag och Magnus att plöja igenom företagen på LARM. Det gick bra och jag hittade massor av intressanta företag. Ska definitivt söka till flera av dem. Innan vi skulle gå ringde ett okänt nummer och berättade att jag hade vunnit i en av tävlingarna som jag deltog. OMG, jag vann en solstol! haha, vilket udda pris, mitt i vintern liksom :p
Det var minsann inte helt lätt att släpa hem den. Nu har snöstormen kommit till Norrköping och det var sjukt jobbigt att kämpa sig hem från bussen, ge mig VÅR nån gång!!!

________________________________________________________________________

Av någon konstig anledning är det en blodröd fläck i mitt högra öga, snett under pupilen. Den var inte där i morse och jag upptäckte det när jag kollade mig i spegeln vid lunch, enligt Magnus hade jag det redan när jag såg honom vid 10-tiden. Det ser ut som att det är en blodådra som har brustit och blodet smetat ut (dock är blodådrorna i ögonen så små, fläcken är kanske 3mm i diameter). Honey har nån teori om att det är så kallt så att det brast (uhhh...), jag själv har ingen aning, det varken gjorde eller gör ont. Det är ju inte så snyggt eftersom det röda syns så himla bra mot det vita. Kul att man såg ut som man gjorde när man pratade med alla företagen idag :P Jaja, de lär väl komma ihåg mig som tjejen med en smärre explosion i ögat ^^ Kanske är det det man menar när man säger glimten i ögat hehe.

Kommentarer
Postat av: Helena

hehe glimten i ögat!



hoppas det försvinner snart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback