New Year 2nd round

Snart börjar det nya året igen, iaf enligt den kinesiska kalendern. Iår sammanfaller den på samma dag som alla hjärtans dag till och med, dubbelt så mkt firande! Är nu hemma i HBG efter en lång bussresa fast jag märkte det knappt, sov som en stock hela vägen. Jag har fan ett psykiskt problem asså, så fort jag åker nån transport blir jag supersömnig och somnar typ direkt. Jag vaknade när bussen svängde in i Jönköping vilket var tur eftersom jag skulle byta buss där. När det var gjort somnade jag igen och vaknade inte upp förrän allt var supermörkt ute. Givetvis trodde jag att jag hade missat Helsingborg men som tur inte ^^ Tror att jag var vaken totalt 40 min av den 6 timmars långa resan. Egentligen suger detta, jag vill ju lyssna på musik och spela ds när jag reser. Känns så slöseri att sova bort hela resan.
Själv tror jag på att blir sömnig pga vaggandet hos en transport för det påminner om tiden i mammas livmoder.



Ps, det är nåt fel på din blogg helena för jag kan inte kommentera dina inlägg. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback