MTD och styrelsereunionen

Igår träffades alla i MTD-gruppen igen för att äta semlor och ha skoj. Såååå god min vaniljsemla var, den godaste semlan jag nånsin ätit. Köpt från mitt all-time favoritfik Bagarestugan givetvis. Kom precis hem från styrelsesittning. Tacotallrik är gott, speciellt om det är gratis ^^
Imorgon ska jag leta upp ett ställe där jag kan se på melodifestivalen. Egentligen är det legionenmiddag och jag hade faktiskt tänkt att gå på den. Men ja, man känner sig gammal, vet knappt vilka folk är längre. 

Förresten så har jag upptäckt vilka sjuka saker folk googla om.
Skriv in "I like" i google och kolla efter sökfrasförslagen, lol
Sök även på "Is it wr", helt jävla sjukt.
Annat rolig förslag är  "I am" ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback