Manikyr på LARM

LARM är teknologernas arbetsmarknadsdagar i Linköping. Massor med företag och massor av folk. Det krylar av tävlingar, föreläsningar, grattispennor och godis. Idag tog jag, Zara och Magnus den tidiga bussen till LARM för jag och zara ville beställa tid till en manikyr (gratis)! Sagt och gjort gjorde vi det och gick sedan på en föreläsning om hur man får ett bra minne, det var intressant men det mesta hade jag redan hört tidigare.

Manikyren var en besvikelse, manikyrtanten var typ stressad och gjorde klart allt på 10 min fast det är 20min pass. Hon målade inte ens ända ut på sidorna och det VÄRSTA av allt, hon filade ner alla mina naglar så nu är dem korta!!! Herre gud alltså, jag hade ju sparat mina naglar i nästan två månader för att få dem så långa och fina, så bara mejade hon ner alla, wtf liksom. Jag tog bort hennes nagellack när jag kom hem igen och målade dem själv, mkt bättre, men suck, nu måste jag spara om mina naglar :(

Kommentarer
Postat av: Helena

oj vad dåligt! men finns det inte såna nageloljor eller ngt som gör att naglarna växer snabbare. eller nagelmassage kanske.

mm gratisgrejer, nej, gratistjänster är farliga. för ngt år sen så fick jag klippningstid på larm (eller var det team) och fick lite av mitt ena ögonbryn bortklippt...

Postat av: Anna

Lol, vad dåligt haha

2010-02-03 @ 08:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback