Gott nytt år!

...och när jag säger gott så menar jag gott :p


Nyårsmiddag!




Varsin abalone fick vi, mums! Expensive stuff.



Offerbordet!



Honey spelar medan gänget kollar på.

 


Närbild på trollungen Elli.

 

Igår så läste ping i en spåbok för det nya året. Det var indeled i vilket tecken och vilket år man föddes. Jag är tiger 1986 och tydligen ska jag ha tur med både kärlek och karriär i år hehe. Det stod också att jag kommer att ha god hälsa men har lätt att bli förkyld i oktober (duh...). Jag menar när man är 24 har man väl goda karriärs och kärleksmöjligheter samt en god hälsa. Det med förkylningen är ganska självklart också.
På Yins spådom (gris 83) så stod det till och med att han kommer att ha fett hy i ansiktet i år :p Men han ska inte äta någon medicin mot det utan det räcker med att han tvättar ansiktet ofta. Hehe, vad jag gapflabbade när jag hörde det :p

Snart blir det familjefrukost minus bror och bussresa uppåt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

新年快樂! 希望你今年找到一份好工同祝你萬事如意!^^

2010-02-14 @ 17:00:25
Postat av: Anna

Tack Jenny!

Bambu du ny titta "gin hang" och djup vill sak rep

2010-02-14 @ 20:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback