Fotorunda och besök

I lördags gick jag, Emil och Magnus på en fotorunda. Fyfan vad kallt det var, en timme senare hade jag nästan tappat känseln i tårna och fingrarna. Man står ju still rätt mycket när man fota och det är ingen höjdare när det är så kallt ute.


När jag kom hem vid 12-tiden och öppnade dörren upptäckte jag att det var nån i lägenheten! Hjälp! Jag har gått in i någon annans lägenhet, var min första tanke (fast nyckeln passade i låset). Ögonblicket efter såg jag ju att det var Honey ^^ Hihihi, så glad jag blev av hans överraskningsbesök!


Det blev sushi (som jag gjorde i fredags) och Zombieland och Pandorum. Båda filmerna innehöll varelser som käkade människor, vilket sammanträffande. Ingen av filmerna var superbra men sevärda. På söndagen åt vi på thai-restaurangen bredvid mig (inget som kan jämföras med Rose Garden Supreme i Malmö) och lagade sukiyaki på kvällen. Gott!
Imorgon blir det LARM! Jag och Zara ska försöka få en bokad manikyr ^^

Såna feta istappar överallt, tänk att bli spetsad av en sån du.




Fint med frusen ström.

Kommentarer
Postat av: Helena

hehe jag skulle nog också ha trott att jag gått fel för en gång så gick jag till 3dje våningen (istället för 4de) och höll på att sätta nyckeln i låset innan jag upptäckte att den dörren hade en poster och att det inte var min dörr...



så snällt av Yin att överraska dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback