Ett steg närmare examen yaaaaaaay!

Idag hade jag och micke vår ex-jobbsframläggning. Det måste vara den presentationen som jag har varit minst nervös inför. Det finns ju liksom ingen annan som kan vårt ex-jobb lika bra som oss. Vi träffades på morgonen och gick igenom power pointen och redovisningen 2 ggr och lade till saker varje gång. Sen köpte vi lunch från mumsiga spicy hot och gick ner till redovisningsrummet. Det är en mellanstor grupprum med plats för kanske 20 pers. Men till vår förvåning och förtjusning kom det 22 åhörare, och med oss, examinatorn och teo som opponent blev vi totalt 26 stycken. Verkligen skitkul att så många vill komma och lyssna på oss. Vi fick till och med hämta in stolar från grannrummet. Vår examinator var helt exalterad över att vi fick så stor publik hehe. 

Anledning vill varför vi var så många är ju att båda jag och micke känner mycket folk. Sen tror jag att vi är de första MT-arna som har framläggning i år så det kom folk för att de behövde askultationerna (närvaro på ett ex-jobbsframläggning, man behöver 3 st innan man själv får lägga fram).

Hur som helst så gick det jättebra och vi fick en massa beröm av Ivan (examinatorn). Jag förväntade mig faktiskt inte att jag skulle göra så bra ifrån mig. När vi tränade så stakade jag mig fortfarande lite här och där men när det verkligen gällde så stakade jag mig inte en enda gång (vad jag märkte) ^^. Känns iaf toppen!
Imorgon ska jag fika med Calle, superlängesen jag träffade honom. Sedan ska jag laga sushi ^^

Nu har jag bara opponeringen, ett projekt (som i stort sett är färdig) och en tenta kvar tills examen!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Grattis!!

När flyttar du hem igen?

2010-02-27 @ 16:28:45
Postat av: Anna

Tack! Sista helgen i mars tänkte ja flytta om yin kan köra.

2010-02-28 @ 10:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback