Asså... det där med snö

Herre gud! Kan det inte att sluta snöa nån gång. Jag har under alla åren tyckt att snö är jättemysig och fint men nu är det bara jobbigt. Snön har inte försvunnit sen i december. Idag är det -21 grader och det är inte skoj det heller. Undrar hur eskimåer klarar av det egentligen.

Fönstren i mitt rum är numera helt frostade så jag kan inte se ut över gatan. Å andra sidan kan ingen se in heller så jag kan byta om varsomhelst i lägenheten hehe. Det är rätt bra när man inte har några draperier eller gardiner :p

Mitt frostade fönster.


Närbild på frosten.


Kommentarer
Postat av: Helena

wow vad kallt det måste vara. Jag har aldrig sett helfrostade fönster! Ganska snyggt hehe

Postat av: ANna

Ja, det var rätt coolt när jag såg det första gången men nu har det försvunnit (yay!)

2010-02-24 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback