Veckorna går

Tiden går så fort när man har kul och är ledig. Lite update då. Jag väntar på svar från Combitech och av någon anledning ringer Rasmus inte tillbaka fast jag har ringt honom, han kanske är sjuk. Snackade lite med Yins kompis Hans och han hade förslag på ett jobb i Göteborg som verkar vara rätt kul. 

Kalaset i lördags var kul med spel och gott med hamburgertallrik. I förgår var jag ute med Ping för jag skulle vara moraliskt stöd när hon kollade på klänningar till Ems bröllop. Det slutade med att jag själv handlade 2 klänningar hehe. Gud vad mycket jag har shoppat på sistone (inom den senaste månaden). 2 par skor, 2 par byxor, 1 skinnjacka, 2 klänningar (allt var love @ first sight och ena paret skor och byxorna använder jag hela tiden så de är värda pengarna). Jaja, det får bli slut med det, kan ju inte använda upp all ex-jobbspeng innan resan. 

För övrigt är det dåligt väder igen och det snöade till och med i Norrköping har jag hört. Tur att man bor i Skåne :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback