Long time no see

Jag har varit dålig med att uppdatera bloggen på sistone. Förklaringen finns i förra inlägget: jag har börjat spela Runes of Magic heheh. Jag fastnar så lätt för mmorpg och det är det jag har gjort de senaste dagarna, eller ja, mest iaf. Förutom att spela har jag även shoppat en ny skinnjacka yay! Handlade den på Vero Moda när det var sån HD-passgrej i Väla. Jag och Lina stack dit och på bussen stötte vi på Camilla och hennes kompis. Fyfan vad mycket folk det var! Man fick köa för att komma in. Väl inne var det både liveframträdanden och storstadsfeeling (för att det var så trångt och mkt folk).

Imorgon ska jag upp tidigt och åka till Stockholm för att möta kunden till det andra uppdraget som jag har nämnt tidigare. Om han vill ha mig så får jag jobbet!!!! Och det börjar inom 2 veckor... vet inte hur det blir med boendet men man får ta det man hitta. Är inte så nervös men jag kommer att bli det imorgon! Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Helena

Good luck!

Postat av: Camilla

Lycka till!!

2010-04-13 @ 21:06:13
Postat av: Jenny

Good Luck!

2010-04-13 @ 21:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback