Vecka 4

Vi är nu fjärde veckan in på vårt ex-jobb, shiiit gud vad snabbt tiden går, snart har vi gjort 20% av vårt ex-jobb och vi har typ inte kommit långt alls. Nåt jag redan har lärt mig är att active-x controller är något jag inte vill bråka med mer. :p

På fredag ska jag och honey fira vårt 4-årsdag hurrayyyy, kan inte fatta att vi redan har varit tillsammans i 4 år. Det är liksom 17% av min livslängd hittills, hur mycket som helst ju ^^ Förhoppningsvis blir det ännu mer hehe.

Nu i helgen blir det geocaching, först på lördag med sandy i hbg och sen på söndag med honey i lund och då ska vi använda hans nya htc hero telefon som har inbyggd gps. Så spääännande, jag kanske kommer över 100 cachar efter helgen. YAAAA! Längta längta!!! Håll tummarna på att det bli bra väder!

Kommentarer
Postat av: Johan

Yay... ActiveX är sådär...



Grattis till fyra år!

2009-09-23 @ 22:58:18
Postat av: Helena

Grattis till 4 år!



Har du dragit in Sandy djupt i geocacheland nu? hehe lycka till med cachandet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback