Friska fredag

Efter att ha varit sjuk hela veckan känner jag mig äntligen någorlunda frisk tadahhh. Hostade fortfarande en del men mår för övrigt mycket bättre än vad jag har gjort de senaste dagarna. I onsdags kom jag till jobbet men mådde illa på kvällen igen. I onsdags åt jag också den godaste indiska lunchen jag nånsin har ätit. Jag har inte haft så bra erfarenheter av indisk mat men det var jättegott. Nu kommer jag inte ihåg vad resturangen heter men det ligger vid Hansa-kompaniet i Malmö. Ta tandorikyckling för den var himmelsk :p
De dagarna jag har varit sjuk har jag skrivit en del på den berättelsen jag började på i somras. Undrar om jag nuförtiden bara kan skriva när jag är sjuk? Hade en sådan utomkroppslig upplevelse av alla mediciner jag tog. Det var rätt konstigt, kanske så det känns när man droga sig, vem vet :p
Nu kom Micke till jobbet så nu ska det sättas igång med ex-jobbet igen.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback