Inspirerad av Helena

Man ska randoma ut låtar på någon låtspelare och använda låttiteln som svar på frågorna heheh.

1.) How am I feeling today?
Red Soul
Det där med röd kommer hela tiden :p


2.) Where will I get married?
How to be a Girl
Jadu, jag kommer att gifta mig på en etikettskola verkar det som


3.) What is my best friend's theme song?
Nobody
Betyder det att jag inte har någon bästa vän?


4.) What is/was highschool like?
No more fighting
Ja, vilken nertappning på våld det var jämfört med högstadiet då jag var med i gangfights hela tiden hehe


5.) What is the best thing about me?
Athena
Skön som en gudinna hehe


6.) How is today going to be?
Hane (wings)
Dagen är ju snart slut, närmare bestämt om 12 minuter, men inte fan har dagen var på vingar, har haft träningsvärk som fan efter Laserdome 


7.) What is in store for this weekend?
Prisoner of Love
Snarare prisoner of Zend Framework, ska sitta och jobba med det.


8.) What song describes my parents?.
Face of fact
Ojojoj, det här är ju nästan skrämmande korrekt ^^


9.) How is my life going?
Carols
Som en kör med olika stämmor.


10.) What song will they play at my funeral?
End Roll
Ja.. det var ju passande :P


11.) How does the world see me?
The SHINee World(Doo-Bop)
Hum... betyder det att jag är en skinnande värld eller att jag är en mix av fem unga killar som är bra på att dansa?


12.) What do my friends really think of me?
Be wz you
De vill vara med mig, how sweet


13) Do people secretly lust after me?
Crossover Interlude
HUr ska man tolka det här? Att de gör det som en mellanting.


14.) How can I make myself happy?
Wishing On The Same Star
Ojojoj, vi får hoppas på stjärnklara nätter, eller så får jag önska mig när jag ser solen .


15.) What should I do with my life?
Vogue
Hell yeah att jag ska resa!


16.) Will I ever have children?
Body Feels EXIT
Jag tror att det betyder ja om det syftar på barnets kropp


17.) What is some good advice?
M
Att man ska säga mmmmmm... i telefonen att man inte riktigt lyssnar?


18.) What do I think my current theme song is?
Da Nuren Zhuyi (nåt i stil med "att utnyttja kvinnor")
Japp, det är så jag lever :p


19.) What does everyone else think my current theme song is?
Ame Ni Utau Hanashi Shikyoku (nåt om att sjunga en berättelse i regnet, mitt japanska är inte så bra så helena får säga till ifall det är fel :p)
De vet att jag är duktig på att hitta på låttexter hehe


20.) What type of men/women do you like?
Next to you
Just det, inte du men de som står bredvid dig.


21.) Will you get married?
The way U are
Som jag är så blir jag det hehe


22.) What should I do with my love life?
Hi Ya Ya
Göra en musikvideo som är reklam för fina öar i Thailand/Malaysia (eller vad de nu befinner sig nångstans)?


24.) Where will you live?
Goodbye Dear
Inte hemma iaf


25.) What will your dying words be?
Rock you
när du får veta att du inte kommer att få något arv kommer du att känna dig som krossad (av en sten)


Kommentarer
Postat av: Helena

hehe! menar inte nr 15 att du ska läsa vogue?

Postat av: yin

vogue betyder:

popularitet

mode

trend

tidssmak

2009-05-10 @ 02:33:51
Postat av: Anna

Hmm, betyder inte det resa?

2009-05-11 @ 11:46:54
Postat av: Helena

jag tror du tänker på voyage, orden liknar varandra

2009-05-11 @ 16:02:43
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback