En lat söndag

Sååå lat jag är idag (trots förra inlägget om att jag har mycket att göra), sovit bort det mesta av dagen :( och det är inte ens skönt eftersom jag bara tänker på hur mycket tid jag slösa bort genom att ligga och göra ingeting, nonono, det får bli skärpning.

Det var jättegott och trevligt med eurovision igårkväll. Vi hade en tallrik sushi kvar när det var dags att räkna rösterna och vi körde schlager-sushisnaps. Alla länder delades ut till spelarna (vi fick fem var för vi var fem stycken). När ens land får en 12:a får man ta en bit sushi. Så sjukt orättvist (fast det var min idé)!!! Jag hade de 5 första länderna och fick bara 12:a en gång. Teo hade bla. norge och ett annat land som kom 3/4 så han åt fan hela tiden. Avundsjuk och hungrig jag blev (fast jag redan var mätt) :p


Kommentarer
Postat av: Helena

låter som ett kul spel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback