2 ostburgare 10 min

Långsamma mc donalds personal. Det tog 10 min att få 2 ostburgare. Men det var rätt gott för det var längesen jag åt cheseburgare på donken. Precis varit på bio med jenny och sett änglar och demoner, boken var bättre men filmen var okej, den skulle antagligen vara mer spännande om jag inte hade vetat hur det skulle sluta.

De senaste dagarna har jag lyssnat mycket på Shinees skiva (i digital form givetvis :p)som jag har haft jättelänge. Deras musik är väldigt catchy faktiskt, gillar det ju mer jag lyssnar. Alla i det bandet är typ 15-17, hade ingen aning om det förrän jag googlade på dem. De är typ barn :p Vad gjorde jag när jag var 15? Satt hemma vid datorn?

Imorgon blir en fullspäckad dag med webbprogrammering, kalas, sushi och eurovision! Ni kan se mitt och pias projekt på adressen movieplanner.onionen.se.  Inte jättemycket att se men vi jobbar på det varannan dag så mycket kommer att ändras (hoppas jag iaf). Gah! Det ska in om 1,5 veckor. SJUKT mycket att göra i skolan, jag har en ny egen princip att inte klaga över hur mycket det finns att göra på bloggen men det här får bli en undantag. Kanske inte ens kan gå på linkon :(

 

Kommentarer
Postat av: Helena

jag åt också cheeseburgare idag!



det vore jättesynd om du inte kunde komma på lincon... kan du inte ens ta ledigt en dag? hade varit kul om du kom!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback