Första dagen på sommarlovet - spel!!!

Wehoo, nu har vi spelat i ca 7 timmar och mer ska det bli, de andra är och handlar mat så jag tar tillfället i akt och bloggar lite. Än så länge har jag vunnit ett spel och det var bang (men där dog jag ändå men jag var outlaw och vi vann i vilket fall som helst).

Vi har testat Sabateour (eller vad den nu heter) som är väldigt kul, lite maffiastil på det hela. Efter käket ska vi spela battlestar galatica (ännu ett spel med lite maffia-stil). Jag har förresten inget pengar kvar på min konto pga att Jenny inte har betalat tillbaka pengar för hyran + diverse grejer till mig. Det är läskigt att vara utan pengar på kontot, förhoppningsvis för jag pengar på måndag iaf. Men det är verkligen jobbigt att vara utan pengar och att folk inte kan betala sina skulder i tid när det gäller stora summor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback