En dag på stan

Idag har det ätits mycket! Havsdjursrätten på Thai Corner var hur god som helst muuuums!!!! Jag hade det iaf väldigt trevligt och har köpt lite grejer som jag egentligen inte behöver nu när man inte får csn över sommaren :(  Men jag känner att jag är värd det eftersom jag klarade ljudtekniken hihi
Runt 17:30 gick vi skilda vägar och jag väntade på att honey ska komma hem från jobbet. Vi (eller bara jag) lekte i bibblans lekpark, det var rätt skoj, så roliga lekparker var det minsann inte på min tid. Efteråt käkade vi på max och drog hem till honey och kollade på en sidestory anime till Final Fantasy VII, jag blev sjukt sugen på att spela spelet så nu laddar, ähum, skaffar jag hem spelet. Som de förra två inlägget så kommer det lite välutvalda bilder ^^


Här är salladen (som man fick ta själv), fisksåsen är rätt gott (typ den enda varianten av fisksås som jag gillar).



Hungriga som vi var åt vi direkt.


Soooooo yummy!!!


...30 min senare.



Fika på Alex-nånting, chai-latten var jättesöt, jag orkade inte upp hela.



Jag och Honey testar gungorna utanför bibblan, omg, de var hur obekväma som helst, man gled ju ner hela tiden. Vem fan kom på idén att göra gungor som lutar snett framåt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte oxå att gungorna såg väldigt obekväma ut. Har inte vågat utsätta mej för dom än.

2009-06-15 @ 22:51:47
Postat av: Helena

hehe jag o sandy ojenny testade också dem, de är farliga! hehe

Postat av: Anna

Hehe, eller så är det folk som har "böjt" dem framåt så man ramlar av dem hela tiden ^^

2009-06-17 @ 13:38:43
Postat av: nabbe

Jag håller med, man glider av! Tänkte att det kanske är jag som väger för mkt, vem vet!

2009-06-19 @ 16:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback