Världen är liten

Satt och kollade på make me a supermodel och avsnittets fotograf var Patrik Andersson. "ååhh, en svensk" tänkte jag och googlade på honom. Jag hittade hans sida och klickade på en random länk, där hade Patrik tackat personen som gjorde webbsidan åt honom. Oskar Eurenius hette personen och jag bara "fyfan, vad namnet låter bekant!" Jag gick in på Oskars hemsida och tadaaah, en MT-are, och inte vilken MT-are som helst utan en av föreläsarna på MTD!!! Så jävla coolt att man kan bara stöta på namn som man känner igen sådär ^^ Medieteknik rules!

Kommentarer
Postat av: Helena

sägs det inte att alla i världen endast är typ 5 personer från varandra dvs att du känner någon som känner någon osv så kan man komma till vilken person som helst i världen

coolt

Postat av: Anna

Jag tror att man bara var 8 klick från britney spears på nätet också ^^

2009-07-10 @ 11:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback