Snart är sommarlovet slut!

Det är inte alls många dagar kvar av sommarlovet, känner nästan hur en kall hand griper tag om mitt hjärta då jag tänker på ex-jobbet. Förmodligen kommer det att gå jättebra men jag kan ändå inte låta bli att oroa mig lite. Det är ju alltid lite läskigt att bege sig in på en ny fas av livet :(

Idag var jag och Lina i Malmö igen och denna gång handlade jag nästan inget (mest för att vi redan var där förra veckan). Vi ville kolla hur Mobilia var så vi åkte dit. Vilken besvikelse! Den var liten och hade inte alls lika bra utbud av affärer som entré. Nähh, entré är och förblir min favorit shoppingcenter i malmö. Vi åkte faktiskt till entré istället och lunchade och gick där ett sväng. Det var trevligt men jag var fortfarande ganska dåsig efter min förkylning. På tåget funkade inte ac så det var supervarmt usch, hoppas inte att min förkylning förvärras av detta.

Idag hittade jag också min första skatt (geocaching) tillsammans med honey. Det är faktiskt riktigt skoj att letar efter det (fast jag visste typ redan vart det låg för emilie och niklas har sagt det) :p Vi ska leta lite i stan när honey har slutat imorgon. Måste börja plugga reglerteknik!!!!!!! gahhh

Kommentarer
Postat av: Helena

Lycka till med pluggandet! Ser fram emot Stockholm!

Postat av: Camilla

Jag snackade med Jenny om er resa till Stockholm. Hon kommer tyvärr inte kunna köpa biljett från Korea. Skulle du kunna göra henne en tjänst och köpa biljett åt henne?

Tack!!

2009-07-30 @ 16:41:36
Postat av: Anna

Varför kan hon inte köpa biljett från korea? det är bara att beställa online. Jag har ont om pengar på kontot för jag har betalat alla biljetterna + hyra (ähem, alla är typ skyldig mig pengar :p).

2009-07-31 @ 14:02:49
Postat av: Camilla

Ingen aning, men det är lugnt, Helena har beställt. Tack ändå :-)

2009-07-31 @ 21:43:14
Postat av: Anna

Ja, det var jag som bad helena att beställa istället eftersom jag hade inga pengar på kontot :p

2009-08-02 @ 00:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback