Skattjakt är sååå kul!

Geocaching är min nya hobby, det är så spännande att leta efter skatter ^^ Igår var jag och Yin i stan och letade efter skatter och vi hittade 5 st, fast det var kallt och blåsigt så var det ändå jättespännande och jättekul! Man blir verkligen jätteglad när man hittar en skatt ^^
Geocaching är verkligen en bra hobby, det är grattis (om man nu inte vill köpa en dyr gps) och man rör på sig mycket. Dessutom kan man göra det i stort sett varje land så det är dessutom ett jättebra aktivitet när man reser utomlands, man hinner ju sightsee:a mycket samtidigt som man letar ^^
Nästa gång jag köper en mobil så ska den ha inbyggd GPS, det skulle underlätta en del. Nu fota jag kartorna med kameran och det är lite jobbigt för det är så många skatter :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback