Sjuk igen? (eller bara inte tillfrisknat)

Idag känner jag mig lite krasslig igen, trodde att jag hade blivit frisk men det verkar inte så (eller så har honey muterat sjukdomen och smittat den tillbaka till mig)!
Jag, honey och helena testade på kyoto sushi i måndags och det var riktigt mumsigt måste jag säga, Helena tog lite bilder på sushin som jag inte har fått än. Igår var jag och handlade med Nabbe på entré (denna gången killfritt hihi). Jag hittade äntligen skorna som jag har velat ha länge! Och billiga var de också, bara 229 kr yayay! Nu måste jag bara lära mig att gå i dem, eller gå kan jag göra, men jag får skoskav efter ett tag, måste gå in skorna eller vad det nu heter.
Jag tycker om högklackade skor, det kanske beror på att jag är så kort, dock är de inte alltid så bekväma, eller så är det för att jag inte är van.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback