Festival 2009!

Regnigt, blåsigt, åska och kvavt kan man beskriva festivalvädret, men inte ens det kan hindrar mig från att åka ut och testa den goda och något överskattade festivalmaten. Jag mådde inte så bra igår så jag testade bara 2 smårätter och langos (vilket var jättegott!). Idag åkte jag ut med Helena och Iris och träffade Camilla och Betty i stan. Det blev en grekisk grillspettbaguette som skulle har vart godare om man fick lite sallad till. Jag åt också en belgisk våffla som var god de 5 första tuggorna för sedan kallnade den och blev degig.
Vi stod även en stund vid såna grip-maskiner (såna man stoppar in en tia och får styra en gripklo) och slösade bort en massa pengar utan att få något (men vi var nära!!!). :p
Det åskade och började att spöregna så vi åkte buss hem. Det var tom ett träd (i en stor kruka) som blåstes ner precis bredvid oss, känns lite farligt :p

Här kommer lite bilder iaf ^^


Fortfarande soligt ute och här har ni en bild på min grillspettbaguette. Köttet var mjuk och saftig men man törstade efter vatten efter första tuggan. Jag råkade även tappa en köttbit och min supersnabba reaktion var att fånga den med handen genom att trycka den mot kroppen. GAHHH, gissa om mitt linne blev smutsig, skulle ju vara bättre genom att bara låta den falla. Ibland har man för snabb reaktion :p



Indianerna som finns vid varje festival (nästan). Deras musik är ganska bra egentligen, kanske köper deras skiva nån gång när jag inte är en fattig student.



Olycksväder!!! Det blixtrade också!

Kommentarer
Postat av: Helena

hehe ett träd blåste omkull!! ...i en kruka hehe

btw kolla annasan no omame, tänk om du o jenny o yin hade det så hehe

Postat av: Anna

Var kan man kolla på den?

2009-07-24 @ 23:03:28
Postat av: betty

mysoju.com



/helena

2009-07-25 @ 19:10:32
URL: http://bugabuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback