Entré och reunion

Idags lunchades det på Lilla torget i malmö med lina och David, maten var utsökt, laxen som jag tog var supergod och saftig!!! Efteråt gick vi till Entré, ett shopping-galleria jag inte har varit på. Herregud! Så fint och stort det var, definitivt min favorit-galleri i Sverige! Jag hittade även skoaffären Deichman (med ursökt för felstavning) som har jättefina skor till suveräna priser. Ett skor som såg nästan exakt likadana ut kostade 600 i Scorett och 250 i Deichmann som numera är min favoritskobutik! Hade jag inte redan shoppat loss i Ullared skulle det ha blivit shoppingraid idag hihi

Det var verkligen trevligt att träffa David igen, han är så rolig, smart och snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback