Descent and sämre väder

Kiet har lånat hem spelet Descent som vi har suttit och spelet det är ett kul spel men kiets jobbiga attityd förstör spelupplevelsen (som vanligt ^^). Det är ganska jobbigt när man blir idiotförklarad efter nästan varje drag man gör vare sig det är bra eller dåligt.

Det har även blivit sämre väder vilket jag inte klagar över, ifall det skulle regna så slipper jag vattna trädgården hehe. Imorgon ska jag till Malmö och luncha/shoppa med Lina och David (från gymnasiet!! gosh, har inte sett honom på 4 år!) ska bli spännande, förresten så har jag rivit mig på näsan och fått megasår, hoppas verkligen att det försvinner snart!!!

Jag är på den fjärde och sista boken nu i twilight-serien och jag gillar inte bella!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

många killar verkar vara jobbiga i spel hehe

jag såg twiligt det var som du sa, Edward eww jag kunde bara stirra på hans ögonbryn hela tiden och tänka rock lee look a like heheh

Postat av: Anna

Hahha, som tur hade han ingen mustasch som jag störde mig på :p

2009-07-07 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback