Söndagsvila

Nu är jag hemma igen efter att ha spelat spel hos Jonathan och Tess, det var väldigt trevligt och jag skulle ha stannat längre om det inte var för att jag hade ont i magen och var så trött. Fattar inte varför jag är så trött, kanske sover för mycket, ska se till att jag bara sover 7-8 timmar per natt.

Det var mycket folk på Lisas fest igår, värsta segmenteringen mellan norrköpingsbor och hennes andra vänner som inte bodde i Norrköping. De satt i köket och höll för sig själva och resten av norrköpingsborna var i vardagsrummet och i sovrummet. Det tycker jag är ganska dåligt, att folk grupperar sig så lätt, man hittar sin zone och sen stannar man kvar där. Å andra sidan är jag alldeles för lat/blyg för att vara den som bryter segmeneringen :p
Lisa var jätteglad iaf :p


Här kommer några bilder jag tog på mig själv igår, blev riktigt nöjd med håret och sminkningen. Jag kanske har talang för det där med smink efter allt. Jag vill gärna ha försökskaninger som jag vill testa på hehe. Tycker att det är roligt att fixa till andra.



mig osminkad



här med smink.

Bilderna är tagna med mobilkameran så det förklarar den dåliga kvalitén. Vill ha en kamera!!! Det såg bättre ut i verkligheten hehe.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det var riktigt snyggt i verkligheten, syns inte så jättebra på bilderna här tyvärr. Men som sagt - snyggt var det!

Postat av: Nabbe

Synd att inte sminket syns så bra. Men du är urgullig, spec i lockar;)

2009-01-19 @ 12:39:03
Postat av: Anna

Tack! ^^

2009-01-19 @ 13:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback