Pizza igen

Om ca 1,5 timmar ska Helena och Jakob komma. Vi ska baka pizza och jag ska laga en hallonpaj, imorgon ska vi käka på café Paus och fira kinesisk nyår i förväg på kvällen. Synd att jag inte är hemma och fira för då skulle jag ha fått nyårspengar!!! Hoppas att jag kan inkassera dem vid påsk eller nåt :p

Jag är ganska trött redan efter första veckan i skolan, ska bli skönt med helg. Alla mina helger 1 månad framåt är redan uppbokade, oftast är det trevliga saker så det är lugnt.

Efter pizzakvällen igår (där jag introducerade mina gossedjur) gick vi till tornet. Jag blev övertalad att test körsbärsöl eftersom den inte smakade öl. Det var ganska vidrigt, öl och jag passar inte alls ihop.
Jag och Teo hade också en väldigt djup diskussion om barnfödslar (fråga mig inte hur vi kom in på det). Det måste vara hemsk jobbigt för föräldrar som inte föder ett friskt barn. Det är så mycket som kan gå fel så vi borde vara lyckliga att vi själva är friska, bara det är en vinstlott liksom.

Efter tornet stod jag, Teo och Magnus utanför Ria och pratade väldigt länge om prositution och x-jobb. Till sist var vi tvugna att gå för det var jättesent och jag höll på att frysa ihjäl. Det var längesen vi hade såna ståuppavsked, kom ihåg i ettan då vi alltid stod på skvallertorget och snackade i 30min+ innan alla skiljdes åt för dagen :p 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback