På lördag är det fest!

Wohooo! Lördagen är här och jag har precis kommit hem från skolan efter att ha dokumentstrukturerat med Lisa. Vi löste äntligen problemet vi hade innan jul och nu fungerar sidan!!! Gå in på adressen nedan för att kolla på sidan.

http://www.student.itn.liu.se/~lisgy072/TNM065/Projekt/showIndex.php

Jag vet att sidan är skitful och alla recepten är helt wacko men vi jobbar på det. Allt ska fungerar iaf, och sidan är även mobilanpassad för er som vill surfa med mobilen.

Ikväll har även Lisa födelsedagsfest och jag ska använda min nya gråa klänning som jag köpte under mellandagsrean. Jag har en massa klänningar som jag bara har använt 1-2 ggr för att jag aldrig får tillfälle till det (eller massor och massor, har kanske 5-6 st).

Nu ska jag äta lunch, hej svej!

P.S. Kladdkakan jag och linda bakade igår var surverän! Grädden var god oxå :p


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, eller hur, vi är såna mästerkockar :D

Postat av: Nabbe

Men varför inte din lila klänning;)

2009-01-18 @ 14:41:20
Postat av: Anonym

Det kändes lite överdrivet att ta den lila klänningen :p

2009-01-18 @ 17:56:39
Postat av: Helena

Hej hej! Jag hittar inte några recept på er sida, ni har väl inte glömt det viktigaste (dvs innehållet) hehe

2009-01-20 @ 14:44:17
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback