Dag 2 avklarad

Nu har jag kommit hem från videolabben, att gå 8-21 är minsann inte helt lätt (dock hade jag en lång lunch). Labben var rolig faktiskt, man fick välja klipp från Dags gamla grottsamling och använda massor med effekter för att få en story i det, tyckte att jag var ganska fantasifull hehe. Skulle säkert ha uppskattat labben mer om den inte hade legat så sent på kvällen.

Idag fick jag även ett samtal från en person som talade dålig engelska. Blev helt chockad för jag hade ingen aning om vad det handlade om. Sen lyckades jag uppfatta att han frågade om MTD men det var minsann inte lätt att förstå honom :p

Nu måste jag verkligen äta och sen sova, vet att det inte är bra att lägga sig direkt efter maten men vi ska samlas 7.15 imorgon för studiebesöket i sthlm. Ska bli spännande ^^

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback