Count Down to the exams

Jag trodde egentligen att jag hade reglertekniken på fredag men det visade sig att jag hade tagit fel och det var på onsdag istället! Panik Panik! Nåja, det betyder ju att jag kan sitta och göra lite annat på fredag, t.ex. bokföring som är sååå skoj... :p

Idag hittade vi ett mysigt grupprum att plugga i och Lisa bjöd på kakor, tack Lisa! Idag kom även hennes vykort från Australien singlandes ner för brevinkastet. Det är helt dumt att det tar en sån tid för ett vykort att komma fram, när personen redan har varit i Sverige i en vecka så försvinner ju lite grejen med vykortet. Men men, det är ju alltid roligt att få post som inte är räkningar eller pensionspapper.

Nu ska jag laga mat, käka och kolla på one piece och sedan plugga reglerteknik tills 22-23. Jag är ganska nöjd med min inställning till skolan och livet just nu. Jag har delat upp "alla måsten" som ska göras och lyckas till och med att undvika att tänka på dem. Hehhe. Väldigt bra då jag bara blir stressad över att tänka på allt som jag har kvar att göra. Sista året i skolan får man ju offra lite av sin fritid. Jag har en känsla av att allt kommer att gå bra :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback