Måndagströtthet

Är det bara jag som känner mig extra trött när det är måndag? Det är väl meningen att man ska vara utvilad men jag hinner nog vända så pass på dygnet under helgerna så jag blir bara trött. 

Idag köpte jag 2 berlock med ängelvingar och glitter för 60 spänn st. Lite dyrt är det men de är såååå söta. Pengarna går helt och hållet till barncancerfonden, annars så skulle jag nog inte ens ha köpt dem. Känner att man kan bidra till välgörenhet, vet ju aldrig om ens egna barn/barnbarn/barnbarn osv kommer att drabba av det. De där 120kr:na kanske är den avgörande faktorn för framstegen. ^^

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad duktig du är som bloggar så flitigt. Jag läser men hinner inte kommentera alla inlägg dock.



Man är väl aldrig pigg på måndagar? Inte jag iaf, speciellt inte när jag måste gå upp fem varje måndag morgon. Det känns verkligen som man går upp mitt i natten.



Jag tycker också er mamma är duktig kock. ^^

Sådär som våra mammor lagar mat, så kan jag bara drömma om att kunna. Men men, jag strävar inte heller efter att kunna ha bjudningar på det sättet, det viktigaste att jag överlever min egen mat. XD

Postat av: Anna

Oj, klockan 5? Det är tidigt. Förstår vad du menar om att gå upp mitt i natten, jag brukar gå upp 5:45 och det är MÖRKT ute :(

2009-12-08 @ 12:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback