Lataste söndagen på länge!

Söndagar brukar innebära lite vemod för mig eftersom morgondagen är en måndag (dvs gå upp tidigt). Men idag är det helt annorlunda, jag kan SOVA ut imorgon också! Lalallala, bara tanken gör mig så lycklig. 

Imorgon ska det ut på stan för att hämta pengar och köpa lite vitamintabletter samt tidningar inför resan. Jag sover iofs alltid på planet, helt sjukt, hur mycket jag än vill hålla mig vaken för att se på film så blir jag supersömnig tiotals minuter efter lyftet. 

Idag var Elli och Alvin över och bakade pepparkakor med EmNi (Emelie och Niklas). Alvin var rätt gnällig för att han var sjuk och Elli bara käkade en massa deg. Senare föreslog morsan att vi skulle sätta upp julgranen och Elli bara "JA!". Det slutade med att Elli satt i farsans knä och kollade på Pinocchio medan jag ENSAM satte upp julgranen. Alvin tyckte dock att det var väldigt intressant och stod för första gången på hela dan tyst och tittade på. 

Jag och honey har förresten köpt varsin 50 liters vandringsryggsäck. Vi kommer att bli värsta flashpackare ^^
Verkligen supersmidigt att ha en sån ryggsäck och vi fick dessutom rabatt (köpte för 720kr och orginalpriset var ca 1200kr). Värsta kapet ju ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback