Just nu har jag ingen fantasi och vet inte vad för rubrik detta inlägg ska ha

Idag gick det upp och ner på ex-jobbet, det brukar alltid gå upp och ner, men inom större tidsintervall, nu gick det upp och ner på en dag. Intresserad? Även om ni inte är det så kommer ni ändå att fortsätta att läsa, och nu kanske ni inte läser detta för att jag inte ska ha rätt, men eftersom jag är smart och inte sätter ut en punkt förrän den här meningen är slut så kommer ni antagligen att fortsätta att läsa allt det här eftersom vi har tränat upp våra ögon och hjärna att avbryta läsandet när vi kommer till en punkt eller en tom rad.

Hursomhelst så började dagen med vi inte kunde köra våra program på andras datorer, gahhh panik panik. Det löste sig dock och sen kom det en massa fel, dessa rättade vi och hittade ännu fler fel. Sen bjöds det på avsägningstårta (mums) och sen kom vi fram till att många kontroller (som jag har spenderat massor av timmar på att skriva) inte alls skulle göra i programmet utan det skulle göras i andra procedurer. DUHHHH, säg det inte tidigare liksom. Jaja, lite bortkastad tid kan man ju tycka, men ingeting är ju ingeting bortkastat (förutom möjligvist koden) för man lär sig ju något. Jag har ju iaf gjort klart kontroll-logiken så den som ska skriva procedurerna kan använda samma logik. Hehe, jag är så duktig. Ex-jobbet har lärt mig massor, även om det är sjukt jobbigt att gå upp så tidigt så är det iaf kul att vårt ex-jobb kommer att bli något de kommer att använda i framtiden (hoppas jag).

Kommentarer
Postat av: Helena

hehehe det första stycket stämde så väl heheh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback