Ex-jobbdemostrationen...

...gick bra!!! ^^
Det var superduperstressigt hela förmiddagen och även minuterna innan demostrationen (och även några minuter inpå den) eftersom en grej funkade inte. Micke fick dra igång presentationen och jag satt och feltestade, till sist kom jag på vad som var fel och det löste sig. Fick massor av applåder och till med några "åhh, wow". 
Stannade på Tieto tills klockan 18.30 eftersom det är kundmöte imorgon och vår handledare vill visa vårat ex-jobb för kunden också. Satt och fixade så att allting skulle stämma med deras system (vilket minsann inte var lätt eftersom många hade gått hem och jag och micke fattade inte hur man skulle göra). Jaja, vi får hoppas att det löser sig imorgon. 

Nu hoppas jag bara på att vi kommer iväg till Japan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback