Dålig början på lördagsmorgonen

Idag vaknade jag vid 8 och kände mig jättepigg och det var kanonväder ute, jättesoligt. Jag bestämde mig för att gå upp men så fort jag lyfte huvudet började plötsligt hela rummet att snurra runt. Fyfan alltså, vilken yrsel jag fick, känns som att jag har kört elins julafton 50 ggr. Jag har fått yrsel-attacker innan men de var efter att jag hade åkt snurrkaruseller och de gick över på mindre än 3 sekunder. Den här yrseln varade säkert i 5 sekunder, det kanske inte låter mycket men det kom i flera omgångar vilket blir rätt jobbigt.

Hur som helst så la jag mig och sov igen och gick upp 10 istället, fick återigen yrselattacker när jag försökte sitta upp men med min viljestyrke gick det bra ändå och nu har jag varit vaken i ca 2 timmar utan att få några fler attacker. Känner mig dock lite konstigt, frånvarande på något sätt, hoppas att det blir bättre snart. 

Ikväll blir det julfest! wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback