Skattjakt i norrköping

Igår blev det skattjakt i nrkpg. Jenny och Sandy visade sig vara mycket duktigare än mig på det då de brukar hitta cachen innan jag ens hinner börja leta. Helt sjukt. Hursomhelst så var det en cache man måste klättra över ett staket mitt i stan för att komma åt den. Vi väntade tills klokan var 21:00 innan vi gick dit och sen smög vi över staketet. Det var jätteskoj för vi kände oss som tjuvar (vi var mörkklädda och hade ficklampa heheh). Sen fick Jenny även utöva sina akrobatiska färdigheter då vi råkade tappa en cache i vattnet vid en bro så hon fick klättra ner för att hämta upp den. Det skulle jag typ inte ha klarat av :p
Vi har iaf hittat 9 av 9 cachar i centrala nrkpg. Ska väl försöka ta de andra nån annan gång.

Kommentarer
Postat av: Helena

wow!

Postat av: Anna

Ja, tänk så mycket du missade genom att åka hem till lkpg :p Var faktiskt jätteskoj att ta cachen mitt i natten :p

2009-08-15 @ 10:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback