Countdown to heaven (or hell)

Rubriken är inspirerad av en Detective Conan film. På de senaste dagarna har jag kollat på conan-filmer på nätterna. Verkligen olika kvalite på dem (inte bara storymässigt utan bildmässigt också). Min favorit just nu är Magican of the Silver Sky, den var spännande. Jag gillar alla filmer där Kaitou Kid eller Hattori Heiji är med, det bästa är om båda är med ^^ Alla dem ser typ likadana ut också och kid har skitfula kläder enligt mig men han är fortfarande cool. Lite som Kamikaze Kaitou Jeanne fast i manlig version.
Den sämsta av alla filmerna jag har sett hittils är Strategy above the depths, den var bara konstig och ologisk (eller så var det jag som inte fattade skälet). Man fick till och med veta allting så det var inte riktigt en detektivfilm.

Jajaj, imorgon är det tenta och jag har glömt att anmäla mig så jag måste dit typ 30 min tidigare för att vänta. Är man sen måste man vänta i minst 30 min innan man får börja. Alltså måste jag totalt vänta i 60 min gahhhhh. Tar väl med mig ds:n och spelar.

Fick förresten mail och Löfving som fick mail av Jörgen (Pias pappa och jobbar på Tieto) som i sin tur fick mail av Lennart. Där fanns beskrivning av mig och Löfving hehe.

"Micael och Anna får själv presentera sig på nästa SIMbasemöte men kort:
Micael är förlovad med Pia Falk(Jörgens dotter).
Micael har varit ansvarig för Norrköpings medietekniksektionens festverksamhet.
Micael är nötallergiker.
Micael är så när x-jobber klar civilingenjör.
Anna har sett mer än 5200st animeavsnitt.
Anna har varit kassör och Ansvarig för Medietekniksektionen ekonom.
Anna och 71 miljoner andra talar flytande kantonesiska.
Anna är så när x-jobber klar civilingenjör."

Det sista är väl inte riktigt sant då jag fortfarande har en tenta, en munta och ett projekt kvar men ja, nästan iaf ^^
Ps: jag är uppe i mer än 5500+ st animeavsnitt nu.

Kommentarer
Postat av: Helena

hehe jag gillade strategy above the depths bäst för där var mouri kogorou lite cool i alla fall

Postat av: Anna

Lol, han var väl coolare i den där filmen där han sköt rans mamma, 14th target tror jag att den hette.

2009-08-21 @ 14:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback