Avundsjuk...

...på mina föräldrar som kom hem igår efter 6 veckors semester i Nordamerika! Jag fick se bilderna från semestern och det verkade så nice. Maten är billig och det fanns så mycket att äta!! Gahhh, jag vill också! heheh
De var i USA i en vecka och där hann de besöka Disney land (eller park, eller world, vet inte vilken av dem de besökte), Universal Studios, Las Vegas och Grand Canyon. Morsan tog till och med bild på sushi bara för att jag skulle se hur mycket sushi och hur billigt det var där (sushibuffe brukar kostar under 100kr). Jaja, någon gång ska jag åka till Canada och då blir det mycket mat :p

Kommentarer
Postat av: Helena

wow låter nice, billig och varierad mat är dock inte vad jag förknippar med usa hehe

Postat av: Anna

Det var kanada det var billigt :p

2009-08-03 @ 22:58:38
Postat av: yin

billigt kan man ju inte kalla det. billigare än i sverige kan man dock fortfarande säga.

2009-08-04 @ 12:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback