mycket i skolan

Äntligen hemma efter en lång dag i skolan! Vår grupp blev precis färdiga med reglerinlämningen och jag är helt slut, vi skulle aldrig ha klarat uppg utan hjälp. Har fått huvudvärk efter en hel eftermiddag med reglerteknik.

Inte ens när man är hemma kan man riktigt slappna av, jag har sex PM efter mig och på onsdag kommer en mattedugga gahhhh! Mest får jag väl skylla på mig själv för att jag har varit ganska slapp på kvällarna den senaste veckan, nu känner jag verkligen att stressen börja komma.

Något kan jag dock glädja mig med, Yin och hans grupp har vunnit förstapris i en entreprenörtävling ^^ Så duktig han är, givetvis kommer han att dela priset med mig vilket är en check på 2000kr i bokakademin som nu har stängt i Nrkpg. Ja, bättre än inget iaf, och det är ju äran som räknas ^^

Jag tycker att min säng är superskön!


bye, nu ska äta och sen laga mat till honey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback