Inget jävla vatten!!!

Nu blir jag sur, fan vad det ska vara fel på den här lägenheten!!! Precis när badrummet och köket ÄNTLIGEN är klarrenoverad efter 2,5 månader så är det något fel på vattnet. Varför händer det just mig?!! Gahhhhhh, jag begriper det inte!!!! När jag borde på gripen så var golvet svinkallt och hade till och med en läckande toalett. *suck* jag har verkligen otur med lägenheter.

Här sitter jag hemma utan någon tillgång till vatten utan någon som helst förvarning. Om de stänger av vattnet kan de väl iaf sätte upp någon lapp. Jag har dock inte frågat grannarna om det är vatten hos dem och jouren säger att det är en till som har anmält samma fel, jenny kanke?  Hursomhelst har jag inget att dricka, kan inte laga mat och kan inte spola i toaletten. Är det så här de känner sig i de fattiga länderna i afrika? Jag tror att jag ska sova, blääääääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback