hem från skolan

Nu var det dags att börja blogga igen. Jag har suttit med And och Zara i skolan och de har hjälpt mig mycket med reglerlaben (tack! ni är så snälla ^^). Idag har jag börjat städa lite inför morgondagens kalas, speglar, skåp och torkställ åkte ner till miljörummet. Förhoppningsvis hinner jag göra resten av städningen imorgon.

Jag har på den senaste tiden kommit på mig själv när jag sitter och försöka hitta på alla möjliga anledningar till varför jag inte ska skriva PM, helt sjukt. Fatta inte varför jag skjuter upp saken, blir ju inte bättre av att jag sparar alla 8 till samma gång. :(   Nåja, jag tar hand om det i sinom tid.

Läste på aftonbladet att folk som sover 7 timmar per dag lever länger än de som sover mer eller mindre. 7 timmar/dag?!!! Jag behöver ju minst 8 för att inte förvandlas till en sengångare. På tal om apor så fick jag ett sms om att man ska ha på sig något rött imorgon fredag för att visa sitt stöd/sympati/uppmärksamhet på munkarna i Bhurma som bli nermajade för att de protesterar. Ja, en röd tröja ska jag nog fixa fram.

När jag, and och zara skulle gå från datorsalen så lade vi märke till att det var två killar som snackade franska. And tyckte att det var coolt (franska är ju ganska udda, vi är ju vana vid indiska och engelska på campus :p) och att vi skulle följa efter dem.
Väl framme vid märkesbacken sade de att de skulle göra hemligheter och jag trodde ju att det betydde att vi skulle följa efter fransmännen, men nähe, det var tydligen inte det de menade. Tog en stund att fatta vad de menade (eller ja, jag vet ju fortfarande inte om de menar att de ska på stan och kolla upp min present eller om de där två skulle göra nåt annat hemligt :p)

Nu ska jag nog skriva på min berättelse en stund och sedan äta. Kanske bli det lite läsning i PM boken, men någon PM lär det väl inte bli ikväll.

Byebye

Kommentarer
Postat av: [and]

Ahaa, förlåt att vi var otydliga, men vi skulle gå på skattjakt åt dig och Yin på stan som du fattade sen. Tänkte inte ens på att följa efter de där fransmännen, det borde man ha gjort! Fan så exotiskt! :)

Postat av: Yin

åt mig...? Vad har jag med saken att göra? ^^

2007-09-28 @ 11:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback