Duggan över yihaaa!

Wee, precis gjort klart duggan och det kändes som om det gick bra. 2 extra poäng till tentan banzai!!! Ja, nu ska jag inte ta ut segern i förskott men man ska ju ta varje tillfälle i akt att fira ^^

Igår pratade jag och yin om min berättelse (den nyaste med relikerna) och han tyckte att den var bra vid slutet då allting vävs samman, dock var början tråkig enligt han. Han skulle även starta ett eget bokförlag och trycka upp min bok när den blev färdig. Vad snällt av honom ^^

Nu sitter jag här och undrar vad jag ska blogga, idag är det redan onsdag och jag har fortfarande 7,5 PM kvar efter mig och en reglerlabrapport. Dock känns det väldigt skönt att min PM bok har kommit och att duggan är över. Ikväll blir det bowling och plankstek med 3cant. Skoj ska det bli, ryktas om att alla ska bjuda bowlingvinnaren på en shot. Jag lär ju inte bli vinnaren i vilket fall :p

Kram och hallon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback