Äntligen fredag!!!

Wehoo, nu är det fredag och äntligen helg ^^
Ikväll blir det trevlig Legionensällskap och imorgon blir det tjejkväll hos min syrra + yin.

Idag fick vi rätta varandras uppgifter i regleren och det gick väl sisådär, svårt att rätta när inget stämmer riktigt, ehum. Min nya telefon fungerar fint och det finns tom ett csi-liknande spel installerad. Fan va coolt, jag satt och spelade det under mattelektionen ^^
Efter dessa veckor med korsordträning så måste jag säga att jag lyckas nästan lösa varje extra-korsord nu, ibland med hjälp av teo och and. I sudoku går det oxå bra yay!

Egentligen borde jag skriva pm eller plugga matte men jag är såååå lat. Boken jag har är ju lånad av Lisa så den måste ju tillbaka till henne på tisdag nästa vecka. Hur fan ska jag hinna skriva???? Jaja, problem löse vi senare, är glad för min nya telefon ändå ^^


byebye

Kommentarer
Postat av: helena

hej hej! din kusin helena som skriver en kommentar. fin laxfärgad blogg! gör mig sugen på sushi!

2007-09-24 @ 19:38:33
Postat av: [and]

Haha är Helena likadan?? "...gör mig sugen på sushi!" låter som nån form av vanligt uttryck i släkten Chung ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback