2års dagen ^^

Idag har varit en (o)händelserik dag. Dagen började med en mattelektion och sedan blev det matteplugg hela dagen. Under de 6 timmar som jag satt plugget tror jag bestämt att jag löste 4 mattetal, 2 sudoku och 2halva korsord ^^
De andra satt och hade en djup diskussion om realtid, datordelar och toner, det var väldigt tråkigt :p
Fram mot kvällen gick jag och yin till fiskrestaurangen/krogen för att käka och fira vår 2årsdag. Det blev en dyr och mättande middag men dock inte så god som jag hade hoppats att den var. Vi beställde varsin krämig hummersoppa och därefter varsin huvudrätt. Yin tog en blandning mellan 2 fiskar och jag tog oxfile och en halvhummer (det ingår i samma rätt alltså :p). Till hummern fick jag även en sådan hummergaffel som jag aldrig ha använt innan. Det borde finnas en instruktionsbok för hur man använder såna saker. Det kändes lite pinsamt att sitta där bland folk och inte veta hur man ska använda besticken. Ja, men jag stack friskt i köttet och ömsom drog och slet tills jag fick ut allt kött ur klon och stänkt lite sås här och där, inte ska skalet/besticken vara ett hinder för maten ^^


Nej, nu måste jag plugga matte, dugga imorgon!

ps, jag har skaffat facebook

Kommentarer
Postat av: helena

grattis på 2 årsdagen!

2007-09-26 @ 07:36:46
Postat av: sephchan

ja, tacktack ^^

2007-09-26 @ 10:32:35
Postat av: yin

jag åt faktiskt hälleflundra honey...

2007-09-26 @ 19:44:09
Postat av: Linda

Grattis på två årsdagen!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback